Pages

Thursday, December 9, 2010

PELANCARAN TABUNG KECEMASAN PENDIDIKAN PADA 9 DISEMBER 2010



Alhamdulillah, majlis perlancaran Tabung Kecemasan Pendidikan telah selamat dilangsungkan. Kami amat berharap semoga usaha murni akan terus mendapat perhatian dan sumbangan demi untuk membantu bakal graduan-graduan Islam kita yang kini berada di Timur Tengah yang mana mereka amat memerlukan bantuan sementara bagi meneruskan pembelajaran mereka di sana. Tabung ini adalah inisiatif yang diwujudkan oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Perkasa, Majlis Belia Malaysia (MBM), Gabungan Pelajar Malaysia Semenanjung (GPMS) Dan Majlis Perundingan Melayu (MPM),  Yayasan Basmi Kemiskinan dan beberapa NGO lain serta badan korporat seperti AC Konsortium dan Al-Meswak Mu'min (pengeluar Ubat Gigi terkenal Mu'min)

Terima kasih kami ucapkan kepada NGO, pihak media, badan korporat dan individu yang telah hadir untuk memberi sokongan yang tidak ternilai harganya.


SEKITAR MAJLIS PELANCARAN DAN SIDANG MEDIA DI SEMBANG SEMBANG CAFE

WAKIL NGO DAN KORPORAT

PELANCARAN TABUNG

PELANCARAN BLOG http ://tabungkecemasanpendidikan.blogspot.com


Segala sumbangan boleh disalurkan ke akaun Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) 14370003771050 (CIMB). Slip transaksi sumbangan perlulah difaks ke sekretariat di 03-42566617 atau emel ke muslimconsumers@gmail.com atau menghubungi sekretariat di talian 019-9130000. 

0 comments:

Post a Comment